Світова пандемія коронавіруса не могла не призвести до економічної кризи. Сьогодні далеко не у всіх є можливість витрачати на свою зовнішність стільки ж, як і раніше. Але озирніться навколо: ви бачите перед собою незачесаних або недоглянутих жінок? Як би не так! У будь-які часи дами намагаються добре виглядати. І для цього зовсім не обов’язково купувати дорогу косметику або витрачати шалені гроші на салонні процедури. Досить навчитися деяким корисним б’юті-звичкам для суттєвої економії коштів.
Останні світові дослідження показують, що дами витрачають на сферу краси близько 30% ВСЬОГО свого бюджету. І це тільки ті витрати, які можна відстежити. А скільки ми купуємо «з рук» або перекуповуємо? Багато? Ще б! І в період кризи особливо гостро стоїть питання економії. Економити – це не просто купувати дешеву косметику низької якості, це ще й вміти планувати свої витрати на б’юті засоби.
В Америці є навіть спеціальний термін – «бьютіноміка». Це ціла наука з планування своїх витрат на підтримку зовнішнього вигляду з метою суттєвої економії. Головні її принципи – це чітке визначення пріоритетів і того, що насправді необхідно, щоб виглядати на всі сто.
Філософія розумного споживання
Купівля косметики для багатьох дівчат стала джерелом насолоди. У солодощах треба себе обмежувати, алкоголь шкодить, і теж повинен бути виключений, любові не вистачає, сонця тепла теж недостатньо. А косметика не приносить ніякої шкоди, лише користь, і краса в чистому вигляді! Тому ми купуємо косметику, колекціонуємо її і з нетерпінням чекаємо, коли наші улюблені бренди випустять нові колекції.
Коли косметика стає джерелом справжньої насолоди, складно відмовитися від нових покупок, адже ти вже залежна. Відмова від залежності приносить страждання і депресивний настрій. Особливо якщо це вимушена відмова. Якщо скорочуються доходи, ми не можемо дозволити собі колишній рівень споживання. І тут прийти на допомогу може тільки філософія розумного споживання.
Важливо вивчити свої реальні потреби і бажання, а не нав’язані суспільством споживання. Вивчити і розділити, що нам дійсно треба, чого ми хочемо, а що нам вселили і нав’язали. Скільки косметики нам потрібно для створення макіяжу і догляду, а які засоби будуть використані 1-2 рази, а потім залишаться прикрашати нашу колекцію? При цьому не забуваємо, що косметика не може зберігатися нескінченно довго! Ювелірні вироби із золота і дорогоцінних каменів можна сміливо колекціонувати, а косметику колись доведеться викинути.
Філософія розумного споживання – це велика робота над собою, яка крок за кроком, день за днем, зробить нас більш свідомими та вільними від стереотипів. Якщо робити все правильно, то через кілька років зможете бути завжди радісною і щасливою. При цьому косметики не має бути багато, головне – якість.
Виберіть правильний б’юті-маркет
Так, в магазині на іншому кінці міста може бути той же шампунь, що і в б’юті-маркеті біля вашого будинку, але зі знижкою. Але якщо у вас є карта вашого магазину, чому б не отоваритися повністю саме в ньому?
По-перше, немає необхідності витрачатися на транспорт або бензин, об’їжджаючи торгові точки заради копійчаної знижки. По-друге, багато карток лояльності приносять найбільшу вигоду саме тоді, коли ними користуються постійно. Система накопичення бонусів або збільшення знижки діє тільки для постійних клієнтів. Тому є сенс вибрати магазин недалеко від вашого будинку, в якому ви зможете купити все необхідне за один раз і користуватися його програмою лояльності.
Не відмовляйтеся від пробників
Не варто відмовлятися від пробників і демонстраційних версій продуктів, які даються у подарунок при покупці. У багатьох магазинах пробник можна купити і окремо за невеликі гроші. Думайте раціонально: тільки спробувавши той чи інший засіб або тон декоративної косметики, ви зможете визначити, чи підходить він вам. А купивши повну версію незнайомого продукту, є ризик помилитися. Те ж і зі стійками косметики в б’юті-маркетах: там обов’язково є демонстраційні тестери, і ви завжди зможете спробувати відтінок тонального крему або помади для губ на шкірі.
У парфумерних магазинах нюхайте тестери парфумів, пробуйте їх на шкірі і не відмовляйтеся, знову ж таки, від запропонованих пробників або ароматних саше.
Не купуйте косметику «на потім»
Будь-які засоби мають свій термін придатності. Навіть якщо ви роками користуєтеся одним і тим же кремом і не зраджуєте йому, все ж важко передбачити, що саме раптом знадобиться вашій шкірі через місяць, або яка проблема може виникнути. Навіть незважаючи на те, що всі товари з часом дорожчають, немає сенсу заставляти полички холодильника кремами і сироватками «про запас».
Брати, наприклад, гель для душу або крем для тіла у великих упаковках дійсно економніше. Але робити це потрібно тільки з тією косметикою, яка точно витрачається у вас швидше за все. Декоративна косметика ще й має властивість набридати, тому немає сенсу купувати три однакових відтінки помади тільки тому, що сьогодні акція на кшталт «1 + 1 = 3».
Читайте склад засобів
Левова частка витрат будь-якого косметичного концерну йде на маркетинг і рекламу. І чим дорожче косметика бренду, тим більше на це витрачається. А реклама, як відомо, двигун торгівлі. Тому ми з легкістю віримо рекламним роликам або «дослідженням», які доводять, що ось цей крем точно позбавить вас від зморшок у три рази швидше, ніж інші. Тому необхідно ретельно вивчати склад засобу.
Якщо вам сподобалась дія певного крему, подивіться, які активні речовини є у складі. А тепер їх можна буде пошукати у більш доступному за ціною аналогу. Найчастіше і люксова косметика, і засоби сегмента мас-маркет виготовляються на одному й тому ж заводі і на основі однієї й тієї ж сировини. А вивчаючи склад, ви зможете визначити «свої» компоненти і суттєво заощадити.
Продумайте систему догляду
Це стосується обличчя, тіла і волосся. Система повинна складатися з двох обов’язкових кроків: ретельне очищення та добре зволоження. Це стосується і шкіри, і локонів. Без ретельного очищення жоден дорогий крем, жоден бальзам для волосся не зможе діяти на повну силу. Тонізація для шкіри – вже опціональний крок, так само як і маски для обличчя або волосся. Але якщо ви звикли не пропускати ці кроки, обов’язково продумайте, які кошти вам знадобляться.
Проаналізуйте також, без чого ви зможете обійтися. Наприклад, маслом для волосся ви користуєтеся виключно рідко, тому що локони швидко жирніють. Тоді, чи варто включати його в список покупок? Можливо, можна обійтися?
Не економте на тональних засобах
А ось тональні креми – це якраз те, на чому не варто економити. У Європі жінки витрачають на них 25% з усього бюджету, виділеного на б’юті-засоби. І це цілком виправдано. Адже краще не наносити на обличчя зовсім нічого, ніж нанести тональний крем низької якості, який зробить «плямистий» ефект. Усе те, що повинно залишатися на вашій шкірі протягом дня, повинно бути дійсно якісним.
Гарний тональний засіб може творити дива: вирівняти тон шкіри, прибрати недоліки, зробити обличчя сяючим і бездоганним. А якщо він неякісний і підібраний неправильно, то зведе нанівець весь ваш образ, нехай навіть він буде включати у себе хутра і діаманти!
Експериментуйте!
Зрештою, експерименти з б’юті-засобами ще ніхто не відміняв. І часто вони допомагають істотно економити. Замініть крем для тіла, крем для зони декольте, крем для рук і крем для ніг одним засобом – просто кремом для тіла. А ще краще використовуйте натуральні масла: їх можна наносити на шкіру обличчя і тіла, на руки, замість крему або засобів для кутикули, і на волосся.
Не підійшов крем для обличчя? Його можна використати для рук або ніг! Коричневі тіні раптом стали здаватися занадто темними для макіяжу очей? Спробуйте підкреслити ними брови. А перламутрові, які моторошно виглядають на повіках, цілком можна використовувати в якості хайлайтера. І так далі. Завжди можна знайти різні лазівки для економії на красі без жодного збитку!
А ще радимо подивитися це відео, в якому коротко розповідається про те, як правильно наносити ВВ-крем:
Всі статті – Головна.