Топ-7 найкращих вінтажних парфумів, які не втрачають актуальності

0
96 Переглядів
вінтажні парфуми
Hillary-shop UA

Що таке вінтаж? Це ті предмети, «вік» яких перевищує 25 років. Вінтажні парфуми сьогодні – один з найцікавіших предметів колекціонування для жінок. Ці флакончики з вишуканими ароматами стояли на полицях парфумерних магазинів десятки років назад, або добувалися з-за кордону усіма можливими і неможливими способами! Ми вирішили розповісти вам про найкращі вінтажні парфуми, які не втрачають актуальності дотепер.

«Shalimar» від Guerlain – 1925 рік

Пам’ятаєте історію кохання імператора Шах-Джахана і його дружини Мумтаз-Махал? Так, це та сама жінка, для якої згодом Шах-Джахан побудував чудовий Тадж-Махал. Але не тільки. Ще за життя коханої імператор дарував їй незвичайні подарунки. Наприклад … цілий комплекс садів і фонтанів, терас і ставків, альтанок і палацових споруд під назвою Шалімар. Саме цією історією кохання і надихнувся легендарний Жак Герлен, коли створював свій аромат «Shalimar».

Сьогодні парфуми можна сміливо назвати символом Дому «Герлен». Вони були випущені у далекому 1925 році і миттєво завоювали популярність у жінок у всьому світі. Секрет не тільки в ароматі, а ще і в дизайні флакона. Це справжній витвір мистецтва, силует у вигляді широкого келиха на невисокій ніжці.

Аромат теж не залишає нікого байдужим: його композиція досить складна і багатогранна, у той час рідкісні парфуми могли «похвалитися» різноманітними нотами. Найяскравіші в ароматі відчувається ваніль – солодка і дуже ніжна. Її солодкість доповнюється цитрусовими: апельсином і лимоном, бергамотом і мандарином. Деревинні ноти представлені кедром, ветивером і пачулі. Відчувається і квітковий букет: троянда, ірис і жасмин, а все це підкреслюється прянощами і спеціями – ладан, мускус, сандал.

«Opium» від Yves Saint Laurent – 1977 рік

Ще одна східна історія, але тепер вже від легендарного Ів Сен Лорана. Ці духи набагато молодше попередніх – вони були випущені у 1977 році. На межі 70-80-х весь світ був охоплений «східною лихоманкою» в дизайні інтер’єрів, одязі, прикрасах і, звичайно ж, у сфері парфумерії. Ів Сен Лоран не став винятком – на створення «Opium» його надихнув екзотичний Схід. Аромат вечірній, навіть зимовий. Улітку його запах може здатися нудотним.

Першими чутними нотами будуть саме прянощі і спеції: мирра і ладан, гвоздика, кориця. Деяку «приземленість» парфумам надають деревинні ноти: кедр, сандал і ветивер, і навіть незвичайна бурштинова смола. Але не тільки багаті прянощі Сходу чуються в «Opium». Легкості аромату надає ніжний білий жасмин, а свіжості – соковитий мандарин і терпкий бергамот. Усе це створює ідеальну композицію для пристрасного вечірнього побачення.

«Anais Anais» від Сacharel – 1978 рік

Якщо сучасні паряуми найчастіше називаються за асоціацією з якимись рисами характеру, емоціями чи діями, то раніше у кожного аромату була своя історія. На створення парфуму надихали легенди про східну любові і навіть стародавня міфологія. Як, наприклад, з ароматом «Anais Anais» від Сacharel. Він названий на честь перської богині хтивої любові і родючості Анаітіс. Цілком зрозуміло, що для такого божества і парфумерна композиція повинна бути особливою.

Парфуми складається, головним чином, з аромату білих лілій. Так, не кожному вони до смаку, тому багато хто говорить про те, що аромат у «Anais Anais» занадто солодкий і задушливий. Але ж саме з солодкістю і повинна асоціюватися богиня любові і хтивості. Лілії доповнюються конвалією та гіацинтом – прекрасними весняними квітами. Також тут відчуваються нотки троянди, жасмину і апельсину. Парфуми були випущені у 1978 році, але можуть «помірятись силами» з найсучаснішими композиціями.

«L’Air du Temps» від Nina Ricci – 1948 рік

Створені у 1948 році, вони мають свою неповторну історію. Директор Будинку Nina Ricci, власне син самої Ніни Річчі Роберт, замовив у парфумера Франсіса Фаброн парфуми, які втілювали б дух того часу. Чи треба нагадувати, що весь світ відновлювався після війни, і аромат мав асоціюватися зі спокоєм, радістю світу і впевненістю в завтрашньому дні.

Що ж, Фаброн зміг втілити це блискуче: «L’Air du Temps» дійсно вважається найбільш легким і позитивним ароматом. Ніжний квітучій жасмин, фіалка і троянда, теплий сандал і кедр створюють неповторну композицію цих парфумів, що дає почуття впевненості, гармонії, миру та добробуту. Втім, точна формула аромату достеменно невідома, вона зберігається творцями в секреті вже понад 60 років. А чого вартий один лише флакон – цей дизайн пізнаваний відразу ж! Гарну пляшку вінчає кришка у вигляді пари голубів – найяскравіший символ миру.

«L’Interdit» від Givenchy – 1954 рік

Ще одне творіння легендарного парфумера минулого століття Франсіса Фаброна, але вже для Будинку Живанши. Юбер де Живанши замовив ці духи у парфумера, спеціально щоб порадувати свою музу – Одрі Хепберн. Парфуми були випущені тільки для неї і не призначалися для продажу широкому загалу. Однак, у 1957 році Живанши вирішив розширити свою справу і випускати парфуми. Одними з перших стали саме «L’Interdit», які не мали тоді ще назви. А з’явилося вона пізніше, коли Юбер запитав у Одрі, чи можна, щоб її парфуми випускалися для продажу, вона відповіла «Забороняю!». Що в перекладі і значить «Interdit».

Звичайно, заборона Хепберн була жартівливою, і аромат став випускатися для продажу. Аромат втілював у собі всю сутність французького шику, а тому відразу ж став неймовірно популярним у всьому світі. Зокрема, в США перша партія у 4000 флаконів була зметена з прилавків за кілька днів. Обличчям парфуму, зрозуміло, стала легендарна Одрі – це теж зіграло свою роль, так як вона була найбільш пізнаваною кінозіркою того часу. Композиція складається з квіткового букету: ірис, троянда, нарцис, фіалка. Флористичні ноти доповнюються альдегідами і шипром, що надає особливої  вишуканості і витонченості.

«Climat» від Lancome – 1967 рік

Важко повірити, що парфум, якому вже більше 50 років, все ще є одним з найбільш продаваних у світі! У цілому, всі аромати Lancome тоді відрізнялися своєю «зрілістю». Це були не легковажні квіткові композиції, а парфуми для дам, що знають собі ціну. «Climat» від Lancome, зрозуміло, не виняток. Глибокий, насичений, розкішний – цей аромат дійсно вимагав поваги до себе. Білі квіти троянди, жасмину, нарциса, конвалії і фіалки ідеально доповнюються солодкуватим персиком і свіжим бергамотом. Аромат розкривається шлейфом з розмарину, мускусу, сандалу, амбри і ветівера.

Парфуми «Climat» стали справжнім символом епохи 70-х років. У СРСР про них мріяла кожна жінка. А що тут дивного – навіть в «Іронії долі» Іполіт дарує Наді ті самі «Climat»! Правда, радянські дівчата шепотілися між собою, що у Франції парфумами «Climat» користуються тільки … дами легкої поведінки, куртизанки. Але від цього заборонений плід ставав ще солодшим! Сучасна версія аромату більш легка, але теж вельми цікава і заслуговує на увагу.

«Червона Москва» від фабрики «Нова Зоря» – 1925 рік

Якщо ми заговорили про епоху СРСР, то ніяк не можемо залишити без уваги легендарні парфуми фабрики «Нова Зоря» – «Червона Москва». Саме вони є в буквальному сенсі символом радянської парфумерії. Француз Генріх Брокар, переїхавши до Росії, став власником цілої мережі магазинів пахощів і мильної продукції. Саме він підніс імператриці Марії Федорівні до 300-річчя дому Романових парфуми «Улюблений букет імператриці».

Коли фабрика Брокара була націоналізована після революції, її перейменували на «Нову Зорю». А парфуми «Улюблений букет імператриці» стали випускатися під назвою «Червона Москва». А все завдяки хитрощам парфумера Мішеля – правої руки Генріха Брокара, якого той привіз із собою з Франції. Аромат дуже цікавий, він складається з великої кількості квітів: троянда, жасмин, ірис, фіалка, конвалія, гвоздика, апельсин. Квітковий букет вдало доповнюється свіжої ноткою бергамота, а також прянощами – солодкої ваніллю, коріандром, іланг-ілангом і бобами тонка. Сьогодні парфуми «Червона Москва» випускаються майже в тому ж дизайні, що і на початку своєї історії.

Всі статті – Головна.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Вкажіть важ коментар
Вкажіть ваше ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.