Як стати затребуваною у своїй сфері

0
192 Переглядів
Як стати затребуваною у своїй сфері

Можна стати затребуваною в будь-якій сфері, навіть якщо всі навколо запевняють вас, що це безперспективно і “краще йди на юриста або економіста”, як свого часу говорили майже кожному з нас.

Що ж відрізняє класного фахівця від просто фахівця, яких багато в кожній сфері? Як стати тим самим, з яким всі хочуть співпрацювати? Розкриваємо секрети і даємо вам 7 порад, щоб стати затребуваною у своїй сфері.

Зрозумійте, навіщо вам це потрібно

Що вами рухає у вашій професії, крім грошей? Яку свою місію ви реалізуєте, що створюєте і чим допомагаєте людям? Визначте, що саме вас надихає в своїй сфері, адже якщо фахівець працює “заради грошей”, черга з клієнтів до нього явно не варто.

А ось якщо майстер з манікюру, фотограф або маркетолог захоплений своєю професією, у нього горять очі і в запасі є 1000 і одна ідея, як поліпшити життя клієнта – ось з такою людиною хочеться працювати і наймати його до себе.

Складно стати першокласним фахівцем, якщо полювати тільки за грошима. Адже коли ти готовий багато віддавати, повертається до тебе набагато більше.

Як стати затребуваною у своїй сфері

Встаньте на місце клієнта

Якими якостями вам потрібно володіти, щоб клієнту було з вами комфортно? Щоб він повертався до вас знову і знову і приводив друзів?

Ви ж теж виступаєте в ролі клієнта, коли ходите в салон краси/на йогу/до косметолога, подумайте, чому саме вони вас приваблюють? Чому ви обираєте працювати саме з ними?

Подумайте і про потреби клієнта. Як ви можете задовольнити їх з максимальною користю для нього?

Якщо ви працюєте не в клієнтської сфері, то подивіться на себе очима роботодавця. З яким співробітником вам би хотілося працювати – мотивованим ентузіастом або з місіс “я не думаю, що це гарна ідея, і взагалі це не входить в мої обов’язки”?

Зробіть аналіз своїх компетенцій

Розділіть лист на 4 частини і випишіть послідовно свої можливості, зони росту, загрози і ризики. Це дозволить вам поглянути на себе і свою професійну діяльність з іншого боку. Оцініть кількість можливостей, виберіть рису, яку ви будете прокачувати наступною, і продумайте стратегію роботи з ризиками.

Не зайвим буде оцінити і ситуацію на ринку в цілому – як йдуть справи у ваших конкурентів? На що роблять упор вони – на знижки в ціні або ж на свій досвід, якого більше ні у кого немає? Порівняйте свої можливості і їхні та намітьте цілі на найближчі півроку.

Інвестуйте в себе

У кожної людини є 2 основних ресурси: гроші і час. Хтось витрачає на одяг, косметику або подорожі, і це теж класно, а хтось віддає перевагу інвестуванню в себе. Якщо ваш професійний шлях тільки починається – рекомендуємо вибрати другий варіант і хоча б 30% зароблених грошей і свого вільного часу вкладати в курси підвищення кваліфікації, читання книг по темі або статей в інтернеті. Сучасна реальність така, що дипломом про вищу освіту вже нікого не здивувати – справжні професіонали регулярно проходять апгрейд навичок.

Просто робіть

Дорога складається з кроків, а іноді і просто лежання у напрямку мети. Головне – пам’ятайте про неї і кожен день шукайте можливості для зростання. Навіть корисний пост в Instagram може допомогти вам вийти на новий рівень.

Виділяйтеся

Подумайте, що ви вмієте краще за інших, і чого до вас ніхто не робив або боявся спробувати. І дайте публіці свіжих думок!

Зрозумійте, навіщо вам це потрібно

Рухайтеся поступово і пам’ятайте, що ви живете своє життя тут і зараз. Не пірнайте в сценарій “або-або”, коли або кар’єра, або все інше. Вчіться балансувати, відпочивайте, гуляйте в парку з дітьми і запалюйте з подругами – плануйте свій час так, щоб вистачало на всі сфери життя. Всього 7 нескладних порад, щоб стати затребуваною у своїй сфері, і ваш професійний шлях різко піде вгору. Ви ж цього хочете? Тоді вперед! Зростайте, розвивайтеся і дбайте про себе.

Якщо вас чекає співбесіда, то радимо переглянути це коротеньке відео про те, як відповідати на питання HR.

Всі статті – Головна.

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Вкажіть важ коментар
Вкажіть ваше ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.