3 378 Переглядів

12 кроків до опанування майстерності переконувати людей

Навчіться переконувати людей за 12 простих кроків

Вам завжди здавалось, що маркетинг і продажі – це не для вас, оскільки для успішної роботи в цій сфері потрібно володіти неймовірним поєднанням вродженого таланту переконувати, магнетичної харизми та фонтануючої комунікабельності? А що як все насправді набагато простіше і мистецтву переконання можна навчитись? Цікаво? Тоді пропонуємо 12 кроків, які допоможуть вам навчитися говорити так, аби викликати зацікавлення та довіру людей, і піднести своє вміння бути переконливим на зовсім інший рівень.

1.    Приверніть увагу

Почніть розповідь яскраво: зі зворушливої історії, емоційного відео, ефектних прикладів з життя, смішного та влучного жарту, запитань, що змусять співрозмовників замислитись. Ваша першочергова мета полягає у заволодінні увагою аудиторії.

2.    Налагодьте контакт

Щоб змусити натовп слухати те, що ви хочете донести, необхідно встановити тісний зв’язок з його учасниками. Зробити це буде легше, якщо використати декілька прийомів професійних ораторів: розповісти кілька історій з життя, задати кілька доречних питань окремим членам аудиторії.

3.    Завоюйте довіру

Одне з найперших питань, яке задає собі кожен слухач: «Чому я повинен слухати і вірити в те, що ця людина мені говорить?». Отож, доведіть своїй аудиторії, що ви заслуговуєте на довіру, підкріплюючи свої слова підтвердженнями ваших досягнень та успішності в своїй галузі.

4.    Окресліть проблему, наявну у слухачів (про яку вони, можливо, навіть не думали)

Вам потрібно сформулювати сутність проблеми, наявної у ваших слухачів, та змусити їх сповна усвідомити її обсяг. Незалежно від суті – недостатньо зволожена шкіра, неякісна підлога в квартирі, ризик захворіти на грип тощо – ваша аудиторія має відчути, наскільки неприємною та небажаною є така ситуація. Майстерним ораторам часом вдається переконати слухачів у необхідності терміново вирішити навіть ті проблеми, яких насправді немає.

5.    Покажіть, що проблему можна вирішити

Після того, як аудиторія достатньо переймається окресленою вами проблемою, запропонуйте спосіб чи засіб, який допоможе її усунути.

6.    Розкажіть про ваш продукт, концепцію, послугу тощо

Вам стане у нагоді класична формула донесення інформації:

  • Скажіть, про що збираєтесь розповісти.
  • Донесіть основну інформацію.
  • Підсумуйте, про що тільки що розповіли.

Важливо також дати слухачам зрозуміти, що вашою ціллю є переконати їх купити продукт чи ідею.

7.    Наведіть докази ефективності

Можете старанно розхвалювати певну концепцію, однак більшість людей вам не повірить. Покажіть відгуки попередніх клієнтів, документи, сертифікати якості чи інші матеріальні докази, які зроблять вашу розповідь більш аргументованою.

8.    Продемонструйте користь, яку слухачі отримають

Багато продавців хибно вважає, що аби покупця зацікавив товар, потрібно розхвалити його особливості, відмінні риси чи якості. Насправді, більшість людей обирає чи купувати певний продукт, відштовхуючись не від його характеристик, а від того, яку користь вони від нього отримають. Отож потурбуйтесь про те, аби описати конкретну користь продукту.

9.    Зробіть спокусливу пропозицію

У наш час просто запропонувати товар недостатньо. Якщо хочете отримати продажі, подбайте про приємні стимули у вигляді бонусів: безкоштовні пробники чи невеличкі подарунки, додатковий чи покращений сервіс тощо.

10.  Зведіть нанівець ризик та запропонуйте гарантію

Одна з найбільш поширених причин сумнівів, які охоплюють потенційного покупця перед здійсненням покупки – це невдалий попередній досвід. Якщо ви впевнені в якості свого товару, запропонуйте гарантію, яка усуне будь-який ризик для потенційного клієнта.

11.  Вкажіть обмежений термін наявності товару чи створіть враження його дефіциту

Чи помічали ви, що зібратись з думками і виконати завдання легше, коли у нього є чітко встановлений кінцевий термін? Та сама закономірність працює і тоді, коли вам потрібно спонукати людей скористатись вашою пропозицією. Дайте їм зрозуміти, що попит на товар перевищує пропозицію, або ж що він скоро закінчиться, отже рішення потрібно приймати негайно.

12.  Допоможіть їм перейти до дії

Більшість промовців знічується, коли потрібно перейти безпосередньо до продажу. Пам’ятайте, що саме ви маєте допомогти своїм слухачам здійснити покупку та владнати все для цього необхідне. Найпростіше буде спитати: «Отож, хто з вас хоче скористатись моєю пропозицією?».

Тепер, коли у вас є готова формула дій, вам буде простіше зробити перші кроки в сфері маркетингу та залучити нових клієнтів!

Статтю підготувала Наталя Фадєєва

За матеріалами www.entrepreneur.com

Вам також має сподобатись...

Для нас важлива Ваша думка!

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.