4 важливі речі, які треба обміркувати до того, як започаткувати бізнес зі своєю другою половинкою?

0
1 655 Переглядів
Hillary-shop UA

У статтях та історіях часто використовують шлюб в якості метафори для ділових стосунків. Це досить вдале порівняння, оскільки обидва типи союзів вимагають невтомної праці, самовіддачі, порозуміння, самопожертви та низки інших факторів. Крім того, їх також поєднує великий коефіцієнт невдач. Однак обидва типи союзів все ж мають шанси на успіх, навіть якщо їх поєднати. Про це свідчать чисельні приклади успішних пар.

Одна з таких пар – Рік та Кріс Нікель, одружені вже 16 років. Два роки тому вони започаткували фірму Norfolk Growler Company, що спеціалізується на виготовленні керамічних глечиків.

«Справи йдуть добре,» – ділиться Рік, на якому лежить відповідальність за дизайн та виготовлення глечиків. – «Ми продали всі до єдиного екземпляри, які виготовили, і попит продовжує зростати.»

«На даний момент покупці знаходять нас за допомогою нашого вебсайту, великих ремісничих виставок, або ж просто відвідуючи нашу студію, в якій можуть побачити нас за роботою та оформити замовлення. Однак ми обов’язково продовжимо зростати і збільшувати збут,» – каже Кріс, дружина Ріка, яка відповідальна за логістику, діловодство, деякі аспекти виробництва та опрацювання замовлень.

Кріс та Рік працюють в університеті Вірджинії та виховують шестирічного сина. Навесні 2015 року хобі, несподівано для них, переросло у непоганий спосіб підробітку. Пара розповіла про 4 важливі нюанси на шляху до успішного сімейного бізнесу.

1.     Розподіл обов’язків

Кріс та Рік в один голос погоджуються, що важливим фактором їхнього успіху є те, що вони поділяють бачення напрямку їхньої роботи та чітко розділяють, хто і які обов’язки виконує, залежно від своїх вмінь та навичок.

«Ми вже давно одружені і знаємо один одного дуже добре, отже добре розуміємо, які у кого слабкі та сильні сторони. Розподіл обов’язків у нашому особистому житті вже настільки відшліфовано, що він органічно перейшов і у сферу бізнесу,» – стверджує Рік.

Взаємна довіра та сформована роками близькість допомогли їм прийняти ефективні рішення стосовно розподілу праці.

2.     Розмежування бізнесу та дому, в буквальному розумінні

Ще одним важливим питанням стало фізичне розташування їхньої фірми, що починала своє існування в гаражі Ріка. На перших етапах розміщення студії вдома було зручним для подружжя, яке продовжувало працювати на основній роботі. Однак з часом несподівані візити потенційних клієнтів та пожвавлення людського трафіку у їхній оселі змусили задуматись про альтернативні варіанти.

«Трохи дратує, коли в будь-який момент хто-небудь може зайти у двір або ж прямо в будинок, якщо бачить що світло ввімкнене, а отже ми вдома. Хоча це наші потенційні клієнти, відчуття все ж не надто комфортні,» – ділиться Кріс. – «Крім того, невеличка студія не дуже підходила для розмов з діловими партнерами та клієнтами, які хотіли присісти та обговорити свої побажання щодо дизайну. Ще один нюанс – це те, що пилюка від глини летіла всюди, потрапляла в будинок, і нам доводилось витрачати дуже багато часу на прибирання.»

Тепер Кріс та Рік орендують більшу студію та стверджують, що це вирішило багато проблем, та вони неодмінно винайняли б її з самого початку, якби довелось починати все заново.

3.     Ідентифікація сімейних проблем одразу після їх виникнення

Подружжя також одностайно стверджує, що один з критичних факторів їхнього успіху – це здатність вчасно помічати та усувати негативний вплив бізнесу на їхні сімейні відносини.

«Ми спробували брати нашого сина Оллі в студію з собою на кілька годин. Спочатку нам здалось, що йому цікаво та весело. Однак згодом його вчителі почали відмічати проблеми, яких раніше не було. Ми поговорили з сином і з’ясували, що він більше не хоче ходити з нами у студію, адже йому там не цікаво,» – ділиться Рік.

Пара найняла помічника, аби мати змогу зробити свій графік більш гнучким та більше часу проводити у сімейному колі.

4.     Більша кількість ділових партнерів може піти справі на користь

Одним з найбільш суперечливих відкриттів для Кріса та Рік стало те, що їхні справи пішли на краще після здобуття трьох додаткових ділових партнерів, чиї досвід та навички додались до їхніх. Участь людей, що не належать до їхньої сім’ї, також спрощує процес прийняття рішень.

«Рік та я часом не можемо дійти згоди, як слід повести себе у тій чи іншій ситуації. Участь інших людей допомагає вгамувати емоції та приймати рішення на більш тверезу голову, та й сам процес проходить значно легше,» – каже Кріс.

Обоє погоджуються, що подолання сплесків та падінь у сфері бізнесу більш приємне та цікаве, коли можеш розділити його з тими, кого любиш. «Спільна робота приносить нам лише позитив, для негативу просто немає місця,» – стверджує Рік.

Статтю  переклала Наталя Фадєєва

Оригінал можна знайти за цим посиланням

https://www.entrepreneur.com/article/293744

Якщо вам сподобалась стаття, розкажіть про неї своїм друзям!

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Вкажіть важ коментар
Вкажіть ваше ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.