7 фраз, які в жодному разі не можна казати своєму начальнику

0
1 794 Переглядів
Hillary-shop UA

Більшість працівників має дуже приблизне уявлення про те, як слід правильно спілкуватися з керівниками. Переважно підлеглі поділяються на дві категорії: одні бояться відстоювати власну думку і зажди пасують в конфліктних ситуаціях; інші ведуть себе демонстративно непокірно та люблять посперечатись при будь-якій можливості. Перші мають всі шанси завершити свою кар’єру в якості килимка, об який витирають ноги всі, кому не лінь. А другі роблять собі ведмежу послугу, викликаючи неприязнь у всіх, кому доводиться мати з ними справу.

Хотілося б знайти золоту середину. Тому пропонуємо добірку з семи фраз, які при жодних обставинах не варто говорити людині, що має великий вплив на вашу кар’єру, та не є вашим родичем. Якщо читатимете уважно, почерпнете також кілька корисних стратегій поведінки, які допоможуть вам стати цінним працівником.

«Як це робиться?» Як тільки чітко розумієте, в чому полягає завдання, яке дає вам ваш начальник, кажіть: «Звичайно, без проблем. Можете на мене розраховувати». Тоді йдіть на своє робоче місце, обдумайте спосіб виконання завдання та звичайно ж втілюйте його в життя. Таким чином ви проявите себе як відповідальний працівник, що приносить більше користі, аніж клопоту. Ваш начальник це оцінить.

«В мене немає на це часу.» Ось вам маленький секрет: всім завжди на все бракує часу. Нас всіх періодично просять зробити те й це, збігати в банк, відксерити ось той документ, подзвонити постачальнику або клієнту, зробити каву, врешті решт. Таке вже життя, що поробиш. Просто уточніть наскільки важливим є прохання та відповідно розставте пріоритети. Якщо для його виконання доведеться чимось пожертвувати, хай так і буде, просто прямо скажіть про це начальнику.

«Ні.» Важко уявити ситуацію, в якій доречно було б відмовити босу. Тільки якщо мова йде про щось поза межами закону чи моральних принципів. Можете уточнювати сказане, висловлювати незгоду, обговорювати інші можливі варіанти, однак не варто прямо відмовлятись виконувати прохання. Хіба що у вас є бездоганне резюме та ще кілька пропозицій роботи в запасі. Відмова не принесе вам нічого, окрім  неприємностей.

«Запхай собі ту роботу знаєш куди?» Навіть якщо ваш керівник є найбільшим покидьком на планеті. Навіть якщо він веде себе жорстоко та образливо, виміщає на підлеглих свої дитячі комплекси та тримає їх за особистих рабів. Навіть якщо це вже остання крапля, і ви готові звільнитись з роботи, не паліть мостів. Світ тісний, доля може звести вас знову у найбільш несподіваний спосіб.

«Я йду до гендиректора.» Немає нічого страшного в тому, аби звернутись до начальства вашого керівника. За умови, що ви робите це з його відома, відкрито та з належною повагою. Однак якщо хочете пожалітись тихцем, звернення до вищого начальства вам навряд чи допоможе. Якщо конфлікт не сумісний з нормальною роботою, звільняйтесь. Якщо йде мова про порушення закону – подавайте до суду. В інших випадках, закінчуйте нити і забудьте, куди збирались йти.

«Це не я, це все він.» Якщо ви допустили помилку, визнайте її. Якщо вашої вини немає, поясніть це. Однак не треба показувати пальцем на колег. Ніколи. Так, деякі політики та управлінці чинять саме так, однак це вказує на їх непрофесіоналізм та брак хороших манер. Не варто брати з них приклад.

«Він – справжній ідіот.» Про кого б не йшлося: про співробітника, клієнта, постачальника, та кого завгодно, ні на секунду не допускайте думки, що можете жалітись або пліткувати з начальником, як ви це робите з давніми друзями. Ні про яку дружбу на роботі не може бути й мови. Є великі шанси, що ви висловите неповагу стосовно того, хто є більш цінним для компанії, аніж ви самі. Крім того, ваш керівник однозначно задумається, а як же ж ви відзиваєтесь про нього за його спиною, а тоді вже забудьте про довіру та лояльне ставлення.

Пам’ятайте,  що начальник – це така ж людина, як і ви. Різниця полягає у вищій посаді, що вимагає більш вдумливої взаємодії. Загально кажучи, зберігайте професіоналізм, працюйте з користю для компанії та не забувайте про повагу, і отримаєте те ж саме у відповідь.

Статтю підготувала Наталя Фадєєва

За матеріалами entrepreneur.com

Якщо стаття була для Вас корисною, поділіться з друзями! Їм буде приємно:)

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Вкажіть важ коментар
Вкажіть ваше ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.