Ефективні психологічні прийоми, які допоможуть привабити нових клієнтів

0
2 180 Переглядів
Hillary-shop UA

Споживачі постійно щось обирають. Віддають перевагу одному бренду, замість іншого. Якщо власники бізнесу неправильно визначають їхню цільову аудиторію та мотивацію і потреби їхніх майбутніх клієнтів, це негативно вплине на стан їхнього підприємства. Краще інвестувати час і гроші в ефективну стратегію, яка зробить так, щоби споживачі хотіли вас більше, ніж ви потребуєте їх.

Існує дуже багато психологічних факторів, які впливають на діяльність компанії та на кількість її постійних клієнтів. Тож треба дуже обережно вести свій бізнес і брати до уваги якомога більше чинників.

Аналізуючи діяльність всесвітньовідомих брендів, розумієш, що в основі їхнього успіху лежить абсолютна вдоволеність їхніх споживачів. Крім того, хороші рекомендації миттєво розширюють коло потенційних клієнтів.

З іншого боку, багато соціальних досліджень показують, що після невдалого досвіду роботи із певною компанією більшість споживачів одразу ж обирає їхніх конкурентів. Це те, чого найменше бажають власники бізнесу.

Те ж саме стосується і молодих підприємців, які ведуть невеличкий “домашній” бізнес, або займаються фрилансом. Але на них це впливає ще більш негативно.

То як же зробити свій бренд більш привабливим для споживачів? Як змусити потенційних клієнтів звернути увагу саме на ваш бренд і дати вам шанс показати достойний результат? Спробуємо знайти відповіді на ці питання.

Використовуйте психологічні прийоми, щоб зрозуміти, чого хочуть клієнти, та підштовхнути їх до правильного вибору

Пропонуємо 7 кроків, щоб привабити більше лояльних клієнтів та досягти взаємовигідного результату.

  1. Проведіть власне дослідження. Витратьте певний час на те, щоб дізнатися більше про своїх потенційних споживачів, про їхні вподобання, турботи, а також нагальні потреби.
  2. Продемонструйте кінцевий результат. Покажіть своїм споживачам детальний план, який дасть їм змогу досягти бажаного результату, ставши партнером або клієнтом вашої компанії.
  3. Обговоріть спільну стратегію. Допоможіть клієнту зрозуміти, як саме ваше співробітництво допоможе йому отримати бажаний результат. Використовуйте мову активних дій у своїй документації та переписці, а також створіть ауру впевненості, яка переконає вашого клієнта, що ви досконало знаєте свою справу.
  4. Чітко визначте правила роботи з вами. Окресліть ваш ціновий діапазон, за який ви не маєте наміру виходити, працюючи з клієнтом. Не будьте занадто зухвалими, але й не треба недооцінювати свій труд.
  5. Розділіть своїх клієнтів на групи. Ви маєте знати, що існує 3 типи споживачів, які потребують різного підходу, залежно від їхніх пріоритетів.
  • Марнотратники (15% споживачів). Зрозуміло, що цей тип людей власники бізнесу та фрилансери полюбляють найбільше. Потурбуйтесь про те, щоб вони завжди знали про всі новинки, акційні пропозиції та будь-які інші зміни у діяльності вашої компанії. Пропонуйте їм усі можливі преміум-пропозиції, а також програми для постійних клієнтів.
  • Скупарі (25%). Через те, що вони надзвичайно ретельно планують свій бюджет, робіть їм тільки дуже вигідні і раціональні пропозиції, які дадуть їм змогу заощадити кошти.
  • Звичайні покупці (60%). Вони займають найбільшу долю у загальній кількості споживачів, тож вам потрібно приділяти їм найбільшу увагу. Щоби зацікавити таких людей, пропонуйте їм поєднання вигоди та високої якості із раціональними витратами.
  1. Використовуйте часові обмеження. Створіть ілюзію терміновості, встановлюючи чіткі обмеження у часі на свої пропозиції. Наприклад, коли ви надсилаєте лист зі спеціальними цінами, встановіть на ньому чітку дату, до якої воно є дійсним.
  2. Займайтесь чимось важливим. Виділіть свій бренд серед інших, підкреслюючи, що ви підтримуєте щось цінне для суспільства. Це може бути відстоювання чиїхось громадянських прав, надання безкоштовних консультацій і навчання інших тому, у чому ви професіонал. Або навіть захист навколишнього середовища чи благодійна діяльність. Це магічно спрацює на вашу користь, коли потенційний клієнт побачить, що ви маєте спільні ідеї і цілі. Звісно ж, буде ще краще, якщо ви надаватимете не тільки словесну підтримку, а ще і віддаватимете частку заробленого прибутку.

Підводячи підсумки, можна сказати, що вдоволеність ваших клієнтів – це запорука успіху бізнесу в цілому. Тож забезпечуйте найкращий сервіс, думайте про те, що насправді потрібно вашим покупцям, та намагайтесь побудувати довгострокові відносини, які принесуть користь обом сторонам.

Статтю підготувала Альона Кочерга

За матеріалами Thebalance.com

Якщо Ви вподобали статтю, поділіться нею із друзями! Можливо, вони також знайдуть щось корисне для себе:)

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Вкажіть важ коментар
Вкажіть ваше ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.