Рейтинг найдорожчих світових брендів у 2016 році за версією FORBES

0
1 104 Переглядів

Видання Forbes вже оприлюднило 100 найдорожчих світових брендів 2016 року. За останні сім років вони вже шість разів оцінювали відомі світові компанії за їх вартістю, і щоразу лідирують ті ж самі бренди. Apple знову на першій сходинці із загальною вартістю $154,1 млрд. Під час оцінки використовувалися лише фінансові показники, а не оцінка споживачів. Редакція враховувала дохід компанії, а також коефіцієнт її впливу на загальний дохід галузі. Тобто найдорожчими брендами за версією Forbes є ті, які найбільше вплинули на зростання доходу всієї галузі.

Перед тим як поглянути на 25 найдорожчих світових брендів, пропонуємо більш загальні результати дослідження.

Країни із найдорожчими компаніями: США (52 бренди), Німеччина (11), Японія (8), Франція (6), Швейцарія (4).

Найдорожчі галузі: Сучасні технології (17 брендів), фінансові послуги (13), автомобільне виробництво (12), виробництво споживчих товарів (10), Сегмент люкс (8), Роздрібна торгівля (8)

Бренди із найбільшим зростанням: Facebook (44%), Netflix (31%), Google (26%), Amazon (25%), Citi (19%)

Бренди із найбільшим падінням: IBM (-17%), Coach (-13%), Caterpillar (-11%), Siemens (-8%).

Нові бренди у рейтингу: CVS (#47), BASF (#73), Netflix (#79), Uniqlo (#91), T-mobile (#93), Corona (#95), Costco (#100)

Середній рівень зростання:  6%

Сукупна вартість компаній у рейтингу: $ 1,8 трлн

Методологія оцінювання

Для початку було визначено більш ніж 200 великих міжнародних компаній. Обирались лише ті, які реально присутні у США. Тож деякі великі світові гравці, такі як Vodafone та китайський гігант Alibaba були виключені.

За допомогою офіційної фінансової звітності, досліджень Wall Street, а також експертів у певній галузі, експерти Forbes. Далі вони відняли суму у розмірі 8% від інвестованого капіталу для кожної компанії, мотивуючи це тим, що компанія має заробляти хоча б 8% на інвестиціях. Після цього визначався коефіцієнт впливу доходу компанії на загальний дохід галузі, в якій вона працює. Наприклад, в індустрії напоїв або у люкс-сегменті назва бренду має надзвичайне значення, а для сфери пасажирських перевезень важливіші вартість послуг і комфорт клієнтів.

Пропонуємо поглянути на 25 найдорожчих компаній у 2016 році за версією Forbes. (Повний рейтинг можна подивитись за цим посиланням http://www.forbes.com/powerful-brands/list/2/#tab:rank)      

Номер Назва компанії Вартість компанії $ млрд Відсоток зміни у порівнянні з минулим роком Витрати компанії на рекламу  $
1

Apple

154.1

6% 1.8 млрд
2

Google

82.5

26%

3.2 млрд

3

Microsoft

75.2

9%

1.9 млрд

4

Coca-Cola

58.5

4%

4 млрд

5

Facebook

52.6

44%

281 млн

6

Toyota

42.1

11%

3.6 млрд

7

IBM

41.4

-17%

1.3 млрд

8

Disney

39.5

14%

2.6 млрд

9

McDonald’s

39.1

-1%

719 млн

10

GE

36.7

-2%

11

Samsung

36.1

-5%

3.3 млрд

12

Amazon

35.2

25%

3.8 млрд

13

AT&T

32.6

12%

3.6 млрд

14 BMW

28.8

4%

15

Cisco

28.4

3%

202 млн

16

Oracle

28

4%

55 млн

17

Intel

27.7

7%

1.8 млрд

18

NIKE

27.5

5%

3.2 млрд

19

Louis Vuitton

27.3

-3%

4.4 млрд

20

Mercedes-Benz

26

16%

21

Verizon

25.8

5%

2.7 млрд

22

Walmart

25.4

3%

2.5 млрд

23

Honda

25.2

8%

24

American Express

24.3

4%

3.1 млрд

25

Budweiser

23.4

5%

Статтю підготувала Альона Кочерга

За матеріалами Forbes.com

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР

Вкажіть важ коментар
Вкажіть ваше ім'я

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.