Рейтинг найдорожчих світових брендів у 2016 році за версією FORBES

Компанія Apple

Видання Forbes вже оприлюднило 100 найдорожчих світових брендів 2016 року. За останні сім років вони вже шість разів оцінювали відомі світові компанії за їх вартістю, і щоразу лідирують ті ж самі бренди. Apple знову на першій сходинці із загальною вартістю $154,1 млрд. Під час оцінки використовувалися лише фінансові показники, а не оцінка споживачів. Редакція враховувала дохід компанії, а також коефіцієнт її впливу на загальний дохід галузі. Тобто найдорожчими брендами за версією Forbes є ті, які найбільше вплинули на зростання доходу всієї галузі.

Перед тим як поглянути на 25 найдорожчих світових брендів, пропонуємо більш загальні результати дослідження.

Країни із найдорожчими компаніями: США (52 бренди), Німеччина (11), Японія (8), Франція (6), Швейцарія (4).

Найдорожчі галузі: Сучасні технології (17 брендів), фінансові послуги (13), автомобільне виробництво (12), виробництво споживчих товарів (10), Сегмент люкс (8), Роздрібна торгівля (8)

Бренди із найбільшим зростанням: Facebook (44%), Netflix (31%), Google (26%), Amazon (25%), Citi (19%)

Бренди із найбільшим падінням: IBM (-17%), Coach (-13%), Caterpillar (-11%), Siemens (-8%).

Нові бренди у рейтингу: CVS (#47), BASF (#73), Netflix (#79), Uniqlo (#91), T-mobile (#93), Corona (#95), Costco (#100)

Середній рівень зростання:  6%

Сукупна вартість компаній у рейтингу: $ 1,8 трлн

Методологія оцінювання

Для початку було визначено більш ніж 200 великих міжнародних компаній. Обирались лише ті, які реально присутні у США. Тож деякі великі світові гравці, такі як Vodafone та китайський гігант Alibaba були виключені.

За допомогою офіційної фінансової звітності, досліджень Wall Street, а також експертів у певній галузі, експерти Forbes. Далі вони відняли суму у розмірі 8% від інвестованого капіталу для кожної компанії, мотивуючи це тим, що компанія має заробляти хоча б 8% на інвестиціях. Після цього визначався коефіцієнт впливу доходу компанії на загальний дохід галузі, в якій вона працює. Наприклад, в індустрії напоїв або у люкс-сегменті назва бренду має надзвичайне значення, а для сфери пасажирських перевезень важливіші вартість послуг і комфорт клієнтів.

Пропонуємо поглянути на 25 найдорожчих компаній у 2016 році за версією Forbes. (Повний рейтинг можна подивитись за цим посиланням http://www.forbes.com/powerful-brands/list/2/#tab:rank)      

НомерНазва компаніїВартість компанії $ млрдВідсоток зміни у порівнянні з минулим рокомВитрати компанії на рекламу  $
1

Apple

154.1

6%1.8 млрд
2

Google

82.5

26%

3.2 млрд

3

Microsoft

75.2

9%

1.9 млрд

4

Coca-Cola

58.5

4%

4 млрд

5

Facebook

52.6

44%

281 млн

6

Toyota

42.1

11%

3.6 млрд

7

IBM

41.4

-17%

1.3 млрд

8

Disney

39.5

14%

2.6 млрд

9

McDonald’s

39.1

-1%

719 млн

10

GE

36.7

-2%

11

Samsung

36.1

-5%

3.3 млрд

12

Amazon

35.2

25%

3.8 млрд

13

AT&T

32.6

12%

3.6 млрд

14BMW 

28.8

4%

15

Cisco

28.4

3%

202 млн

16

Oracle

28

4%

55 млн

17

Intel

27.7

7%

1.8 млрд

18

NIKE

27.5

5%

3.2 млрд

19

Louis Vuitton

27.3

-3%

4.4 млрд

20

Mercedes-Benz

26

16%

21

Verizon

25.8

5%

2.7 млрд

22

Walmart

25.4

3%

2.5 млрд

23

Honda

25.2

8%

24

American Express

24.3

4%

3.1 млрд

25

Budweiser

23.4

5%

Статтю підготувала Альона Кочерга

За матеріалами Forbes.com

Вам також має сподобатись...

Для нас важлива Ваша думка!